Ogłoszenie

Pilnie!! Poszukujemy Grafików Na Nasze Forum

#1 2009-05-15 13:37:17

TaKe

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-15
Posty: 10
Punktów :   

ReGulamin

Zasady ogólne:

1. Każdy użytkownik forum może, a w zasadzie powinien posiadać wyłącznie jedno konto.
Jeżeli z twojego komputera korzysta więcej niż jedna osoba to fakt ten powinieneś zgłosić do administratora forum.
Akceptując regulamin nie ma możliwości usunięcia konta.
2. Jeżeli dział na forum posiada swój wewnętrzny regulamin, Użytkownik ma obowiązek się z nim zapoznać i go przestrzegać.
Regulamin Forum jest nadrzędnym, wobec innych regulaminów.
3. Na forum zabrania się rozsyłania spamu, treści pornograficznych, rasistowskich poprzez:

• Tematy
• Prywatne wiadomości
• Odpowiedzi
• Treści graficzne (sygnatury, avatary itp).

4. Na forum panuje kultura, dlatego za wulgarne słownictwo będą przyznawane ostrzeżenia.
5. Na forum istnieje zakaz reklamowania swoich for/stron o tej samej tematyce.


Zasady pisania tematów oraz odpowiedzi:

1. Staraj się pisać pełnymi zdaniami, ponieważ za krótkie, bezsensowne, nienawiązujące do tematu odpowiedzi
obsługa forum ma prawo przyznać ostrzeżenie.
Dotyczy to również odpowiedzi zawierających same emoty.
2. Nie pisz post pod postem, służy do tego opcja edytuj.
3. Odpowiedzi muszą być związane z tematem, nie rób offtopów.
4. Stosuj się do zasad netykiety, nie klnij, nie obrażaj nikogo, pisz schludnie, rzeczowo i zrozumiale.
Staraj się unikać błędów (w razie potrzeby skorzystaj ze słownika lub używaj przeglądarki Mozilla Firefox).
5. Jeśli zadajesz komuś pytanie, sformułuj je precyzyjnie podając jak najwięcej informacji.
6. Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi!
Tematy z nazwami typu "Problem" , "Pomocy", "Błąd" są nieprawidłowe i będą zamykane.
9. Po uzyskaniu pomocy podziękuj przez kliknięcie przycisku "pomógł/a".
Punkty 'Pomógł" są dobrowolnym wyrazem wdzięczności za udzieloną pomoc i nie wolno ich w żaden sposób wymuszać.
10. Zabronione jest pisania CAPS LOCK'iem. Szczególnie w nazwach tematów.
11. Tabliczki informacyjne może używać jedynie obsługa forum.


Moderatorzy:
1. Mają pełne prawo do przyznawania ostrzeżeń o wartości nie większej niż "1" w jednej odpowiedzi.
2. Moderatorzy nie mogą sobie na wzajem przyznawać ostrzeżeń
(fakt łamania regulaminu przez moderatora należy zgłosić do administratora forum).
3. Skargi na moderatorów będą rozpatrywane w dziale Uwagi do administracji/obsługi forum.


   
Zasady przyjmowania Moderatorów:

1. Aktywność na forum oraz troszkę wolnego czasu dziennie.
2. Bardzo dobra znajomość zasad Forum i wiedza ogólna w prowadzeniu forum.
3. Znajomość zasad języka polskiego (ortografia, stylistyka).
4. Kultura osobista oraz pisanie w języku polskim - niepodwórkowym.
5. Umiejętność współpracy z ludźmi, cierpliwość i systematyczność.
6. Pozytywna opinia minimum 2 Moderatorów.
7. Kandydatury na Moderatorów będą zatwierdzane przez Administrację portalu na wniosek Moderatora/Junior Admina.


Avatary i sygnatury:

1. Sygnatura może być maksymalnie jedna, o rozmiarach 400 px szer. i 150 wys.
W przypadku większej administracja forum ma prawo ją usunąć.
2. Maksymalny rozmiar avataru nie może przekraczać 49kb, a jego wielkość nie może być większa niż 150x150 pikseli.
Poradnik jak wgrać avatar o wadze większej niż 15kb -  czytaj.
3. Podpis nie może być dłuższy niż 8 linijek.
4. W podpisie/sygnaturze zakazane jest umieszczanie reklam.
5. Zabrania się umieszczania linków referencyjnych (tzw. refów).



Ostrzeżenia oraz bany:

1. W sytuacji, gdy Moderator/Administrator uzna, że postawa danego użytkownika,
bądź jego posty są niezgodne z obowiązującym regulaminem, posiada wtedy podstawę aby ukarać go ostrzeżeniem.
2. Administrator/Moderator ma prawo usunąć lub wyedytować post/y użytkownika jeżeli uzna je za niezgodne z obowiązującym regulaminem.
3. W sytuacji, gdy dany użytkownik uważa, że został niesłusznie oskarżony przez Moderatora,
ma prawo zwrócić się z prośbą do niego w celu wyjaśnienia sytuacji.
Jeśli natomiast rozmowa nie osiągnie jakiegokolwiek skutku user ma prawo napisać o tym na forum Uwagi do administracji/obsługi forum.


ShoutBox:

1. ShoutBox jest miejscem publicznym i należy posługiwać się na nim językiem kulturalnym i poprawnym!
Zaleca się przestrzegania norm dobrego zachowania i ogólnej etykiety.
2. Nie wolno obrażać użytkowników ShoutBoxa, ani naruszać ich prywatności.
3. Na shoutboxie zakazane jest umieszczanie reklam.
4. Na shoutboxie nie udzielamy pomocy związanych z grą, od tego służy specjalny dział Questy, Gra - Centrum Pomocy.
5. ShoutBox jest częścią forum. Za złamanie regulaminu Administrator/Moderator ma prawo dać danej osobie ostrzeżenie.


Nick:

1. Nick nie może zawierać treści o tematyce erotycznej, obraźliwej, wulgarnej, nieetycznej itp..
2. Nazwa nicka nie może zawierać adresu strony www, np. w.w.w.strona.pl.
3. Użytkownik nie ma prawa do zmiany nazwy użytkownika (tzw. nick) wybranej podczas rejestracji.
Wyjątkiem może być na prawdę wyjątkowa sytuacja.

Offline

 

#2 2009-05-15 17:23:10

KiSs_Coin

Moderator

status Qpa
10869769
Call me!
Skąd: w co 4 kinder niespodziance
Zarejestrowany: 2009-05-15
Posty: 56
Punktów :   
WWW

Re: ReGulamin

No żeby to było jasne ;>
Oczywiście jak słoneczko


Pomogłem...? To jak masz ochotę ruszyć swojego palca na lewy przycisk myszy to nie żałuj pkt.

http://img207.imageshack.us/img207/3783/neocron.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
money lender singapore interest rate www.xtrey.pl